Cake Central › Cake Forums › Cake Talk › Cookies! › suggestions - May cookie club theme
New Posts  All Forums:Forum Nav:

suggestions - May cookie club theme - Page 4

post #46 of 78
Melvira,
I just read your post to me ( at 11:20 pm eastern) and the Pepsi I was drinking came out my nose!!! Good one!
And I wish I could say that you RUINED my great idea for a cookie, but my brain must be on slo-mo today 'cause the HAIR kind of rug did not even OCCUR to me. You rule, funny girl!!!
bobwonderbuns, who the heck does that girl sell her "Donald" cookies to??? I wish I had more clients with ANY sense of humor.
MelZ, I grew up in a "tornado alley" so I'm nervous for you. Lay low and protect your computer at all costs!!! BTW, my cat loves your avatar but keeps whacking my screen!
post #47 of 78
Sea monkeys having a bad hair day!!!!!!!!!!!!!!
THAT WILL BE $6,000.00 PLEASE. THANK YOU, COME AGAIN.
Reply
THAT WILL BE $6,000.00 PLEASE. THANK YOU, COME AGAIN.
Reply
post #48 of 78
Quote:
Originally Posted by keonicakes

Sea monkeys having a bad hair day!!!!!!!!!!!!!!



OHHHH--You HAVE TO do that cookie!!!!! We have a WINNER!!!!!
post #49 of 78
Sorry about the soda fountain in your schnoz Nancy!! I showed DH your work, and when the military goddess on the beach came up I was like, "How do you make a person on a cookie look that attractive? I mean, a cartoon, maybe I could manage... but she is straight up sexy!! That is NOT fair!" He was laughing at my amazement over your work, but I noticed he couldn't take his eyes off of her. icon_wink.gif
Melvira: Mistress of the dark... chocolate!

Well that's just great. Peanut butter in my crack.
Reply
Melvira: Mistress of the dark... chocolate!

Well that's just great. Peanut butter in my crack.
Reply
post #50 of 78
Quote:
Originally Posted by NancysFancy

Quote:
Originally Posted by keonicakes

Sea monkeys having a bad hair day!!!!!!!!!!!!!!



OHHHH--You HAVE TO do that cookie!!!!! We have a WINNER!!!!!



Doesn't leave much room for interpretation, but I love the idea! hahah!
Melvira: Mistress of the dark... chocolate!

Well that's just great. Peanut butter in my crack.
Reply
Melvira: Mistress of the dark... chocolate!

Well that's just great. Peanut butter in my crack.
Reply
post #51 of 78
Yeah, Melvira, cookie PORN IS my true calling!!!
( and BTW, that cookie actually went to Iraq!)
Thanks for the nice stuff you said. But you're right, I'm sooo NOT fair!!!
icon_evil.gificon_lol.gif
post #52 of 78
Quote:
Originally Posted by NancysFancy

bobwonderbuns, who the heck does that girl sell her "Donald" cookies to??? I wish I had more clients with ANY sense of humor.



She lives I think in NJ and serves the tri-state area (tri-county area?) or something like that. Anyway, it's the Donald territory out there. She also does a Martha cookie! icon_lol.gif

http://www.somethingsweetcookies.com/donald.html

http://www.somethingsweetcookies.com/martha.html

http://www.somethingsweetcookies.com/home.html
To find "THE RECIPE LINKS ARE HERE" thread, click on "Forums", then "Recipes" and it's the first sticky. Latest updates are on (the bottom of) page 10 here: http://cakecentral.com/cake-decorating-ftopic-625803-135.html
Reply
To find "THE RECIPE LINKS ARE HERE" thread, click on "Forums", then "Recipes" and it's the first sticky. Latest updates are on (the bottom of) page 10 here: http://cakecentral.com/cake-decorating-ftopic-625803-135.html
Reply
post #53 of 78
Quote:
Originally Posted by NancysFancy

Yeah, Melvira, cookie PORN IS my true calling!!!
( and BTW, that cookie actually went to Iraq!)
Thanks for the nice stuff you said. But you're right, I'm sooo NOT fair!!!
icon_evil.gificon_lol.gif



Maybe I'm just slow, but I can't find this cookie on your site! You do wonderful work!
post #54 of 78
Quote:
Originally Posted by jen1977

Quote:
Originally Posted by NancysFancy

Yeah, Melvira, cookie PORN IS my true calling!!!
( and BTW, that cookie actually went to Iraq!)
Thanks for the nice stuff you said. But you're right, I'm sooo NOT fair!!!
icon_evil.gificon_lol.gif



Maybe I'm just slow, but I can't find this cookie on your site! You do wonderful work!



ha ha! I can't find it either!! Glad to know I'm not the only one! icon_lol.gif
To find "THE RECIPE LINKS ARE HERE" thread, click on "Forums", then "Recipes" and it's the first sticky. Latest updates are on (the bottom of) page 10 here: http://cakecentral.com/cake-decorating-ftopic-625803-135.html
Reply
To find "THE RECIPE LINKS ARE HERE" thread, click on "Forums", then "Recipes" and it's the first sticky. Latest updates are on (the bottom of) page 10 here: http://cakecentral.com/cake-decorating-ftopic-625803-135.html
Reply
post #55 of 78
Quote:
Originally Posted by bobwonderbuns

Quote:
Originally Posted by jen1977

Quote:
Originally Posted by NancysFancy

Yeah, Melvira, cookie PORN IS my true calling!!!
( and BTW, that cookie actually went to Iraq!)
Thanks for the nice stuff you said. But you're right, I'm sooo NOT fair!!!
icon_evil.gificon_lol.gif



Maybe I'm just slow, but I can't find this cookie on your site! You do wonderful work!



ha ha! I can't find it either!! Glad to know I'm not the only one! icon_lol.gif



It's under the whimsical photos - I had to look and look and look, but I'm glad I did, Nancysfancy has INSANE talent!!!
post #56 of 78
I just saw her! ha ha ha ha ha ha ha!!! That is sooo funny!! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif I'll just bet the boys in Iraq enjoyed that one!! icon_wink.gificon_biggrin.gif
To find "THE RECIPE LINKS ARE HERE" thread, click on "Forums", then "Recipes" and it's the first sticky. Latest updates are on (the bottom of) page 10 here: http://cakecentral.com/cake-decorating-ftopic-625803-135.html
Reply
To find "THE RECIPE LINKS ARE HERE" thread, click on "Forums", then "Recipes" and it's the first sticky. Latest updates are on (the bottom of) page 10 here: http://cakecentral.com/cake-decorating-ftopic-625803-135.html
Reply
post #57 of 78
Quote:
Originally Posted by bobwonderbuns

I just saw her! ha ha ha ha ha ha ha!!! That is sooo funny!! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif I'll just bet the boys in Iraq enjoyed that one!! icon_wink.gificon_biggrin.gif



I'm sure they did too!
post #58 of 78
I like the teacher & Mother Goose idea.
Ya Wanna COOKIE!!?!
Reply
Ya Wanna COOKIE!!?!
Reply
post #59 of 78
Okay,okay, let's all settle down now. Thanks very much, everyone, but is the "porn" viewing over now? Look what you DID, Melvira icon_evil.gif --- I'm now the Hugh Hefner or worse,the Larry Flint on this thread icon_eek.gif ( icon_lol.gif )
Now let's all get on board with Mother Goose cookies!!!!!!
post #60 of 78
my vote is mother goose/nursery rhymes. That is unique and fun. Plust there are lots of ideas for that. thumbs_up.gifthumbs_up.gifthumbs_up.gif 3 thumbs up for that.
My second choice would be memorial day.......
momma to six sweeties: Katie 99, Kam 01, Kalen 02, Kody 03, Klara Jane 05, & Karson 5/08
wife to my submariner hubby Steve since 3/4/99
cake maker extraordiniare (haha) since 12/14/05
cookie lover since 3/07
Reply
momma to six sweeties: Katie 99, Kam 01, Kalen 02, Kody 03, Klara Jane 05, & Karson 5/08
wife to my submariner hubby Steve since 3/4/99
cake maker extraordiniare (haha) since 12/14/05
cookie lover since 3/07
Reply
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Cookies!
Cake Central › Cake Forums › Cake Talk › Cookies! › suggestions - May cookie club theme