New Posts  All Forums:

Posts by GatuPR

I think these are all the ideas/recipes posted so far, sorry if I miss any.Again I couldn't highlight rocky road and tiger butter, they should be in bold.CANDY/BRITTLES/TOFFEE/BARKS:BUTTER BRICKLE TOFFEE (HAS CHOCOLATE INSTEAD OF NUTS! VERY YUMMERS!) BUTTERCRUNCH TOFFEE CHOCOLATE BARK CHOCOLATE CARAMEL CHEWS DIVINITYGOURMET ROCKY ROAD CANDY HOMEMADE MARSHMALLOWS (DIFF. FLAVORS) MARSHMALLOW SNOWMEN ON PRETZEL RODS ORANGE CRANBERRY BARK PEPPERMINT BARKPRALINESPEPPERMINT...
should lolTRUFFLES/CAKE BALLS/BONS BONS/CHOC. COVER/DIP:CAKE BALLS LIKE OREO CAKE BALLS, OTHER FLAVORS: SEE NOTE AT BOTTOMCHOCOLATE COVERED MARSHMALLOWS CHOC. COVERED PRETZEL RODS + REGULAR PRETZELS CHOC. COVERED OREOS CHOCOLATE DIPPED NUTTER BUTTER COOKIES TO MAKE THEM LOOK LIKE SANTACHOCOLATE TRUFFLES SOME ROLLED IN COCOA, NUTS AND CHOCOLATE SHAVINGS.CHOCOLATE COVERED RICE KRISY TREATS( MADE TO LOOK LIKE PRESENTS) CHOCOLATE COVERED HAY STACKS ( WE USE CHOW MEIN NOODLES...
Sorry but I couldn't just highlight the rainbow cookies, they sould be in bold too.COOKIES:ALMOND CRANBERRY COOKIES BISCOTTI CANDY CANE COOKIES CHECKERBOARD COOKIES CHOCOLATE CARAMEL PECAN COOKIES CHOCOLATE CHIP PECAN COOKIES CHOCOLATE COVERED CHERRY COOKIES CHOCOLATE PISTACHIO SPIRALS COCOA SHORTBREAD DIAMONDS CRANBERRY COOKIES DECORATED SUGAR COOKIES EGG NOG CUPS, SANTA’S GINGERBREAD COOKIES GINGERBREAD MEN GINGERSNAPS HOLIDAY ICEBOX COOKIES HOLIDAY M&M COOKIES JUMBLES...
Ok, so I put all the wonderful suggestions for the x-mas baskets in different categories, trying not to duplicate them (sorry for the caps lol).The recipes in bold are the ones that have been posted so far. Thanks everyone for posting the recipes and different flavors. I also will like to know when will be a good time to start making them ahead. TIABREADS/TARTS/OTHERS:APPLE CINNAMON JELLYBANANA CHOCOLATE CHIP MUFFINS BUTTER TARTS CARAMEL CORN CARAMEL POPCORN DRIZZLED WITH...
jajaja Rosie, tuve que google como se dice "ham sandwich" en chino por la curiosidad y aqui esta - huotui sanmingzhi. Yo creo que es uno de los idiomas mas dificiles de aprender.Que pasen un buen dia:Una vez estaba un hombre matando moscas y en eso llega su compadre y le pregunta:¿Cuántas moscas llevas?El otro responde:Cinco hembras y tres machos. Pero, ¿Cómo sabes el sexo?Es que tres estaban en la boca de una botella y cinco en el espejo.Un par de amigos están tomando...
Hola, jajaja muy bueno. Rosie luego te envio mi direccion para que me mandes un cake gratis . Aqui otros: Un hombre va conduciendo por la carretera cuando de pronto ve que en dirección contraria viene una mujer conduciendo su auto como loca y que al acercarse, baja el vidrio y le grita:¡PUEEEEEEEEEERCOOOOOOOOOO!El hombre que obviamente no se pudo quedar callado, baja su vidrio y le grita:¡MUUUUUUUUUULAAAAAAAA!En eso, al doblar la curva, ¡pum! se estrella con...
Que pasen un buen dia En un carro iba una pareja de casados pero iban peleados, al pasar frente a una granja el novio vio unos cochinitos y le dijo a la mujer:¿Familiares tuyos?Y ella le contestó: ¡Sí, mis suegros!Un matrimonio cumple 25 años de casados y la esposa le pregunta al marido:-Mi amor, ¿qué me vas a regalar para nuestras bodas de plata?-El tipo le responde:-Un viaje al Lejano Oriente-La mujer sorprendida por la magnitud del regalo, le pregunta:-Pero mi...
For the yellow cake, you might want to try using 3 c sugar (if making the whole recipe) and 1/2 C butter and 1/2 C shortening and maybe instead of 5 eggs, use 6 whole eggs. Beat all the ingredients on low for 30 seconds, scraping bowl and then on high for 3 minutes, scraping bowl. HTH
Is called Betty Crocker's New Cake Decorating Creative Cakes for Every Occasion. Funny thing is the book doesn't have any recipes that uses a cake mix, they are all from scratch, even though is by Betty Crocker lol.I had the book for almost a decade now and have made several of the recipes and they are all really good.CakesByLJ: the cookbook recipe calls for 1 1/4 c milk, so is half of the posted one. Not sure what the addition of sour cream does to the recipe.
jaja asi es Rosie hay que reirse cada dia .Entra un nuevo profe al curso y se presenta:Buenos días, mi nombre es Largo.Dice Juancito:No importa, tenemos tiempo.Entran 2 chicos al aula, y la maestra le dice a uno de ellos:Alumno, ¿por qué llegó tarde?Es que estaba soñando que viajaba por todas partes, conocí tantos países, y me desperté un poco tarde.¿Y usted, alumno?¡Yo fui al aeropuerto a recibirlo!¿Cómo se dice estoy muerto en Inglés?Memory.Este era un niño tan feo,...
New Posts  All Forums: